18.8.10

most precious.








gua bukan la nak bangga diri ka takbur ka dan apa2 yang mazmumah la kan. tapi gua rasa mak gua paling cantik la kat mata gua. kalah semua2 model victoria secret ka next top model apalanch semua tu. setakat j.lo, jessica alba, natalie portman semua tu pun memang kepala tunduk rapat lutut la dgn mak gua. lagi pun, ehem cantik mak gua tu turun kat sapa ja selain ehem gua ye dok? eheh off topic.

birthday mak gua yg ke-49 sebenaqnya hari ni. sekarang lu yang baca2 ni pandai2 la minta kat Tuhan yg baik-baik saja kat mak gua ok? yang buruk2 lu simpan kat lu. ok? rindu la pulak haih.

kalau gua ada power, semua yang indah2 kat dunia ni gua nak bagi kat mak gua. sama pak gua la sekali tapi hari ni birthday mak gua ja so, apa2 lah.
kalau gua ada power juga, semua aura tak elok yang menyusahkan mak gua, gua nak buang jauh2 sejauh mungkin dari pandangan mak gua.

haih mak. sayang nya.
semoga baik2 saja semua.

kalau boleh diminta, tolong la ambil nafas aku dulu sebelum mak dan pak.
=)

No comments: