9.9.10

sorry.

mahal gila ayat tu.
sad to say, it's the price of my ego.

tapi, tak salah pun runtuhkan ego cakap sorry.
dah salah. padan la muka. gedik sangat nak jadi hero.
last-last, nama hg jugak tak pernah elok, eda oi.
haha boo padan muka hg.

tapi, untuk orang-orang yang aku say sorry yang exclusively, aku memang betul2 mean it.
kalau sudi, terima la sorry aku. terima kasih banyak-banyak. terharu gila.
kalau tak sudi, tak pa lah. aku deserve that. =)

manusia, selamat beraya. jangan over-over. jaga diri, kawan-kawan.
aku minta maaf banyak-banyak untuk semua salah aku.
taktau la kenapa raya kali ni aku rasa nak minta maaf kat ramai orang. kat semua orang. padahal aku tak excited langsung pun nak raya. macam takdak apa pun. tp tulah, rasa banyak gila dosa aku dgn manusia-manusia sekalian.

aku minta maaf, manusia-manusia sekalian.
kalau ada salah aku, bagitau la aku. so that aku tak ulang-ulang salah yang sama. jangan la diam ja lepastu terus tinggal aku dengan aku taktau apa salah aku. nak fikir pasal tu, efek hidup aku gila-gila.
dan jangan jugak diam ja lepastu terus balas dendam buat palat dgn aku. aku nak tau apa salah aku saja. so, kita boleh happy sama-sama balik. kalau tak bagitau, lagi lah efek hidup aku gila-gila. kesian la aku sama please?

thank you.

aku rasa aku nak period kot. sheesh.

No comments: